Bra filmklipp

8 03 2010

Här fick jag en länk av en elev. Maria Pages, som jobbade med Riverdance truppen. Hon har kanske Spaniens snyggaste flamencoarmar.

Titta och njut 😀 http://www.youtube.com/watch?v=BdDD9JX-Tyg





Då var det klart.

8 03 2010

Nu har jag fixar färdigt med tangon till fortsättarna. Det tog sin lilla tid att värpa fram det, men tango är ju inte min starka sida. Vad kul att jag lyckades.

I torsdag började vi på refängen med nybörjarna. Nu har vi ett par verser och lite stampar kvar. Juste 😀

Imorgon vill jag ha lite kommentarer om hur El Cigala var. Själv var jag till Örebro för Melodifestivalens andra chansen. Riktigt kul var det. Tänk om det gick att kombinera allt. Jag såg att SvD inte var så förtjust i konserten men jag ska söka flera recensioner.

Ses snart igen 😀